aktualizováno: 12.03.2010 22:42:49

Novinky
Novinky:

1) Kona bike park otevřen v polovině června 2009!

2) Kona bike park se nebude bořit a zůstane i nadále v provozu!

3) Nové video antigravitygang se již tvoří!

4) Video hotovo!

5) Stavíme Foampit!

6) V Pondělí 6.Července jedeme natáčet videa na Šumavu do Železné rudy na Samoty!

7) V úterý 7. Července jedeme natáčet ke Globusu=takže 2 nová videa .-)

8) Kasa má nové kolo, konečně po té době MTB, říká že je pecka, koupil jeté Specialized P2, hezký kolo, šedá barva, luxusní šlapky. Pecka kolíčko, na něm se to bude lítat do foamu :D, dost malého kola, fuj. Hned ho jedem vyzkoušet do Rudy na Samoty na natáčení, Kasa má jenom 1 den aby si hezky zvyknul, dostal ho v sobotu večer, to nic nezajezdí, pak jenom neděle na vyzkoušení a poladění posledních detailů. No a pak v pondělí ráno balíme a nasedáme do auta a hurá 2 hodiny cesty na dirtoviště. Bude to pecinka videjko, teda doufam. A aby toho nebylo málo, tak zas hned v úterý jedem, tentokrát díky ohu u nás v Plzni na dirty ke Globusu. To by bylo jako blahopřání Kasovy k novému kolu. Hodně zdaru a málo tlam mu přeje AGG (AntiGravityGang).

9) Stavba foampitu se docela dobře vyvíjí. Kluci shání molitan kde se dá a vypadá to že toho neni málo. V podstatě už foam pit je hotovej, ale pořád mu cyhybí to nejdůležitější, co dělá foam pit foampitem, a to je molitan. Ještě tak pár dní a myslim že bysme mohly foam otevřít. Naší hodní tatíčkové vemou auta a obědou různé sběrny a podobně a naberou molitánek. Otvírací den ještě není stanoven, nikdo neví na kdy to vychází, ale dozvíte se to včas. A vida, otvírací den, to máme hned video. Jakmile foam otevřem, dáme přípitek a okamžitě čapnem sví stroje, jakože kola a jdem hrotit. Úplně tam vydim ty Hart Attacky, Backflipy, 360šediny a podobý nemožný vejmysly. Jsem zvědavej kdo první zkusí backflipa :D. No, ale molitan je molitan.

10) HF Kozzy style jsme malinko prošvihly, teda konkrétně my a vinu nese Foampit :D, nevadí pojedem příště. Kdo je podobný nešťastník jako my, nemusí zoufat, video z letošního HF Kozzy stylu se už brzy oběví na těchto stránkách. Jsem sám zvědav co tam předváděly za šílenosti, ale určitě se máme na co těšit. Kdo ví, třeba přiští rok budeme závodit na Kozzy stylu i my AGG, ale to asi nevyjde co :D nevadí, budeme fandit :-) S pozdravem AGG
!!!!!!Jaj, dostala se mi zpráva, že Kozzy style se nejel kvůli bahnu a je odložen na jindy, až se dozvym na kdy, hned Vám to sem napíšu :-)!!!!!!

11) Kasovo kolo podruhé, mohlo nás napadnout, že když koupí ojeté kolo, tak asi nebude uplně v pořádku xD, ale nemyslely jsme že v tak moc hrozném stavu. Přední kotouč nejevyl známky života, brzdil asi jako byste ho namazaly olejem, byly totiž ošoupané destičky, ale tak ošoupané, že už tam žádné nebyly. Dál vydlice, ta chtěla jenom dofouknout, np, to jsme dofoukly. Něco jsme ještě sem tam poladily, ale největší problem byl stržený závit matky na zadním kole! To bylo něco šíleného, kolo nešlo utáhnout, po každých 10m jsme musely kolo srovnávat. Oběly jsme půl Vejprnic abysme
našly jednu jedinou, malinkou matičku...................Nic................nakonec jsme šly zoufalý k tátovy, a on jako pojďte sem chlapci, tak jsme šly. Vzal nějakou pofidérní matku, pár podložek a nějakým všelijakým způsobem jí namontoval. A ono to drželo. Nebyl problém sehnat tu matku, měly jsme jich asi 10, ale problem byl v tom, že jeho kolo, mělo hladší stoupání závitu a naše matky měly všechny hrubší stoupání. A tátovo zázračná matka, šla tak nějak zázračně, ačkoli špatně namontovat. A aby toho nebylo málo, tak se vše dělo v neděli a v pondělí ráno se jede do Rudy natáčet. Takže senat v neděli matku............................hmmmm, pěkný. Nakonec vše dobře dopadlo, a v pondělí hurá na jumpy :-). S pozdravem AGG

12) Natáčení v pondělí na Samotech dopadlo hůř než špatně. hezky jsme si jely, už jsme skoro tam, najednou se zatáhne a takovej slejvák. Jsme řikaly že to je v loji. Dojedeme tam, čekáme až přestane lejt abysme mohly jít lítat, bylo teda jasný že čistý se z toho nedostanem. Tak nějak ten slejvák ustal, vytáhly jsme kola, a než jsme vyjely k rozjezdu na dirty, měly jsme pruh přes záda. No tak jsme si hezky skákaly, v nehoráznym bahně, úplně totálně obalený bahnem. Najednou Kasa jel celou řadu asi potřetí. Já to dojel a Kasa zrovna lítal. Najednou vjel do nějaký mega louže, která ho rozhodila, a ony vylítnul s celý řady dirtů. Nějak to ustál, ale řítil se přímo ze strany proti naprosto kolmímu dirtu a že si ještě trochu váží života, zahňáp brzdu a otočil třišede nazemi v driftu, bylo to dobrý, naštěstí na trávě. "Jsem se málem posral", povídá. A já jako hodnej kamarád jsem se mu tam tlemil. Si řikam, uf ještě že já jsem nesletěl. tak se teď rozjedu na dirtíky já. První skočim, na druhym mi podjelo kolo a já letěl v tablu, sundal jsem hnátu ze šlapky abych to nedopadal na bok, ale jak bylo mokro, ona my sjela i druhá háta. A už to jelo.......................prásk na koule o rám, hezky jsem si lehnul na řídítka, nohy jsem táhnul za sebou, teď mi ještě podjede přední kolo, zašvíkne se, otočí o devade a já letěl, hezky salto přes řídítka a přímo zádama asi do největší louže na celých Samotách. A já si když jsme přijely myslel, že horší to nebude.......jo bylo. Jsem se tak nějak zvednul, dokutálel se k autu, převlíknul se a šly jsme se najíst. To proběhlo celkem v suchu. Celou dobu jsme peskovaly na počasí. Tak zase hezky pěknej kus zpátky do milovaé Plzně. Ovšem tady taky lilo, teda už jen poprchávalo. Řekly jsme si, že nebudem jen tak sedět a čumět. Čaply jsme pár prken a stloukly nájezd. Tím začínáme stavět dráhu, něco mezi slopem a freeridem. Natáčet pojedem jindy na ty Samoty, možná ještě tenhle týden. S pozdravem AGG :-)

13) Tak jsme v úterý ráno místo dirtíků u Golubusu čaply tátovo Renault Traffic a vyrazily k Tescu pro palety. Dorazíme tam a dostane se Nám zpráva že šéfik má poradu a výdej palet musí schválet. Tak jsme tam kempily a čekaly. Zachvíly se přifařil šéfovo poskok, že šéf je tady za 2 minutky. A fakt tam přišel. Řek že si to můžem naložit, ukázal na obrovskou hromadu palet ze které si můžeme brát. Šéfik ještě dodal že nesmíme brát EUROpalety, páč jsou zálohované. Tak jsme si šly na doporučenou hromádku vyírat. Bylo jich tam ale hrozně hrozně moc. Tak jsme naložily celej Trafic, což neni malinký autíčko a hurá z5 do houmidla. Tam jsme palety vytahaly na zahradu a začínáme stavět lávky a tuty ptákoviny. Pak se to dotáhne na určené místo kde vznikne trať. Takže docela pecka, s pozdravem, AGG :-)

14) Stavíme novou rampu a vlastně teda už je dostavená. ztihly jsme to za pár hodin, je fakt monstrozní, ale luxusní. To se budel ítat. Jsme se sešly Vojta, já, Dominik a Tomáš a ztloukly jsme pěknou rampičku. Povedla se na 100%. Ještě rampu přenesme tam kde má být a dostavím dopad, konkrétně pořádnej dopad. Tahle rampa nebude do foamu, ale na hlínu. Je celá celičká ze dřevíčka. Prostě nádhera, podívete na fotky a uvidíte rampu i jak makaj makáčí xD. Njn, rampa dala docela zabrat, bylo potřeba a moc hodně hřebíků, jinak se vše obešlo bez komplikací a taky Nás bylo na tp hodně, tak to šlo rychle od ruky. Na to se bude teprv lítat. Se těšte. Jesšte ten foam no, ale nebojte, molitan se hromadí, ale pořád je ho málo :-(. Chce to čas. myslim že do konce měsíce by mohlo být hotovo. Pak ještě uděláme jump na devade, step-up a co nejvíc těchle dřevěnejch zmetků. A navíc ta rampička bude vedle foamu, takýe si něco tríčknete do foamu a když budete mít jistotu, uděláte dva kroky do strany a můžete hned na hlínu si to zkusit.

15) Jumpy do vody. Tak jsem zase jednou jel na chatu do Vstiše, kousek od DObřan. Takže jsem se hned stavil v Dobřanech za Dominikem. Jely jsme vlastně skákat do lomu do vody, měl tam postavenou rampu a skákalo se do vody. Tak jsme jely nehoráznej kus dojedem tam, natěšený na beka a teď vidíme rampu na dvě části. Jedna byla tak kde má bejt, byly to asi 3 prkýnka a pak celej vodpal plaval úplně na druhý straně lomu. Jsme se šly podívat jestly by šel zpravit, a vůbec ani jsme ho nevytáhly kvůly nějakýmu křoví. Tak jsme si aspoň zaplavaly. Ale je hrozný která sračka todle může udělat. Nevim proč to zničily, takhle poznáte závistivý lamy, když zničí jump, tak z toho vlastně nic nemaj, akorát do toho 3x kopnou a to je celý. Jump se dá zničit během jedný minuty, ale stavá se třeba 6 hodin, je na něj potřeba moc moc prken a moc moc hřebíků a to taky něco stojí. Vždycky přijde nějaká zakomplexovaná lama a zničí to, pak si myslí že je best, tlemí se tomu ještě tejden a má z toho radost. Takový lidi naprosto nesnášim. Ať nás nechají skákat a my pak necháme je. Kdyby si třeba taky skočily, to by byla pecka, ale ničit to nemusí, to se akorát ponižujou a potvrzujou jaký jsou ¨svině¨. Takový lidi jedině zabíjet, nic jinýho.Až pak dostanou přes hubu, tak se budou divit.!! S pozdraavem AGG :-) (omlováme se za užití nevhodných slov, ale právě tato slova vše nejlépe vyjádří)

16) Špatná zpráva. Takže ani jedno video se nevydařilo :-( snad jindy, teď jak stavíme ten new jumpík, tušime že tak do 5ti dnů bude hotov. Pak bude videí jak ¨nakakáno¨. Se těšte :-)

17) AntiGravity bike park je otevřen, zatim jenom pro nás, je tam zatim jenom jeden jump, když kouknete na fotky, tak je to ta posledni. Pro veřejnost to otevřeme až dostavíme foam pit.  Je to solidérní polet, jump je dostaven asi tak 3 dny a už tam byly asi 4 crashe :-). No...............je to velký. Máte se na co těšit :-). ( psáno: středa-29. července 09)

Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek